Lifestyle

30 dni do minimalizmu TYDZIEŃ 1

Jeżeli chcesz stać się bardziej minimalistyczną osobą, ale nie wiesz od czego zacząć, to jest to idealny post dla Ciebie! To coś w rodzaju challengu. Przez kolejne 3 tygodnie będę wrzucała post z kolejnymi wyzwaniami. Mam nadzieję, że będzie to przydatne, a zarazem sprawi też przyjemność. Z chęcią poczytam o Waszych przemyśleniach i trzymam kciuki!

TYDZIEŃ 1 WYGLĄD

 

DZIEŃ 1

OKREŚL SWÓJ STYL

Decydujemy się jaki styl najbardziej nam się podoba i pasuje, jakie kolory, fasony, ale więcej o tym tutaj.

DZIEŃ 2

ZMINIMALIZUJ SWOJĄ GARDEROBĘ

Wyciągamy kompletnie wszystko z naszej szafy, nawet to co jest pochowane na inne sezony i kierując się wcześniej wybranym stylem, zostawiamy tylko to, co nam się przyda i będziemy czuć się w tym dobrze. Więcej szczegółów tutaj.

DZIEŃ 3

OKREŚL SWÓJ TYP URODY

Określamy co nam pasuje i w czym czujemy się pewnie. Jak to zrobić?

DZIEŃ 4

ZMINIMALIZUJ KOLEKCJĘ KOSMETYKÓW

Wyrzucamy te kosmetyki (do twarzy, ciała i włosów), które są przeterminowane lub coś z nimi jest nie tak. Te zalegające w szafce, nieużywane czy nietrafione możemy oddać lub sprzedać. Resztę warto przetrzeć i poukładać.

DZIEŃ 5

ZRÓB LISTĘ NAJPOTRZEBNIEJSZYCH UBRAŃ I DODATKÓW

Nad tym warto trochę posiedzieć. Wypisujemy wszystko to, co uważamy za niezbędne i to z czego z pewnością będziemy często korzystać, ale oczywiście z umiarem.

DZIEŃ 6

ZRÓB LISTĘ NAJPOTRZEBNIEJSZYCH KOSMETYKÓW

Robimy dokładnie to samo co z ubraniami. Już wiemy co mamy, a czego nam brakuje, dlatego czas to spisać.

DZIEŃ 7

ZAKUPY

Zabieramy nasze listy i do dzieła. Nawet jeśli kupimy tylko jedną rzecz, to mamy pewność, że będzie ona całkowicie spełniała nasze oczekiwania, a o to właśnie chodzi. Nic na siłę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.